marketing blog, blogger - internetes napló

Marketing, reklám és

  Hogyan hirdessünk az újságban?

Naptár 2007. Augusztus 24.
« JúliusSzeptember »
H K Sz Cs P Sz V
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
< 2006 2007. Augusztus 2008 >
A blogon Keresés
Blog
Konkurencia, marketing, reklám - az egyszeri vevő
Utolsó bejegyzés: 2007.08.24. 14:23
Megtekintve: 11108
Komment (hozzászólás): 0
Blog TOP 20
1. Professional pro Blog 1572465
2. Playboys Blog 812237
3. Kárpátia Blog 372806
4. Balázs Pali Blog 263525
5. Kakashi Blog 247728
6. Márti Blog 234515
7. Ismerős Arcok Blog 202493
8. Ossián Blog 199472
9. Krinya Blog 196859
10. Bon Jovi Blog 181388
11. Edda Művek Blog 177370
12. Pokémon Go Blog 161391
13. Republic együttes Blog 158960
14. Leona Blog 143638
15. Szabó Dávid Blog 134380
16. Bikini együttes Blog 133565
17. Chrys Blog 121434
18. Kenny Blog 106902
19. kinga Blog 96332
20. Kormorán együttes Blog 90544
 2007. Augusztus 24. 14:23  Konkurencia, marketing, reklám - az egyszeri vevő
Megtekintve 11108 .

Konkurencia, marketing, reklám - az egyszeri vevő

Az egyszeri vevő, akit nem engedsz a konkurenciához...



Mit szólnál hozzá, ha lenne egy módszered, amellyel?

1. biztosíthatod azt, hogy aki egyszer már Nálad vásárolt, ne akarjon a konkurenciához menni,

2. módszeresen visszahozhatod a vevőidet újabb és újabb vásárlásokra,

3. és az újsághirdetésekkel ellentétben csak akkor kerülne pénzbe Neked egy ügyfél, ha már vásárolt is?



Mit gondolsz? Hogyan tudnád elérni azt, hogy az ügyfeled, aki már egyszer vásárolt, úgy érezze, elveszít valamit, ha ezután a konkurenciánál vásárol?



Hogyan tudnád elérni azt, hogy az ügyfeledben mindig legyen egy késztetés, hogy ismét vásároljon Nálad?





Aki már egyszer vásárolt, kapja meg az ajándékot ígérő kártyát?



Minden vásárlás után nyomj az ügyfeled kezébe egy névjegyhez hasonló kártyát, amely egy értékes és kézzel fogható ajándékot ígér a következő vásárlás mellé.



Ez a kártya csak egy példa. Nem fontos ezt a szöveget használnod és nem kell kis vázát adnod ajándékba, csak magát a módszert érdemes átvenned.






Egy ilyen kártyával elérheted, hogy vásárlódnak ne legyen érdemes a konkurenciához mennie, hiszen akkor lemarad az ajándékról.

Persze biztosan lesz, aki mindezek ellenére a konkurenciánál landol, de vajon hány ember akarná kihagyni a Te üzleted csábító ajándékát?



Újabb és újabb ajándékokkal rendszeresen visszahúzod ügyfeleidet vásárlásokra.

Ahány alkalommal vásárol az ügyfeled, annyiszor kapjon egy újabb, mindig más és más ajándékra jogosító kártyát. Képzeld el ezt úgy, mintha gumit kötnél minden vásárlódra és miután elmentek, állandóan visszarántanád őket.



Szerinted milyen ajándéknak örülnének a Te ügyfeleid?

Vajon milyen ajándékot adhatnál, amelynek lenne akkora késztető ereje, hogy megtartsa és újra vásárlásra vegye az ügyfeleidet?



Próbáld meg gondolatban a fenti kártyán lévő kép helyére behelyettesíteni azt az ajándékot, amellyel a kívánt hatást elérhetnéd.



Nem fontos a saját termékeid közül választanod, adhatsz általános dolgokat is?

? DVD filmet, ha 900Ft belefér az árrésedbe,

? DVD lejátszót, ha 12eFt belefér az árrésedbe,

? ha már a filmeknél járunk, akkor DVD kölcsönzői tagságot,

? vacsorát egy szép étteremben, ami 10e Ft körül mozog,

? kanapéhoz néhány ezer Forintos olvasólámpát.



Teljesen mindegy mit adsz, csak az árrésedhez képest ne kerüljön sokba, de képviseljen akkora értéket, hogy a hatás ne maradjon el.





Egy ajándék valóban pénzbe kerül?



De gondolj csak arra, hogy mennyit fizetsz most egy újsághirdetésért és arra, hogy hány ügyfelet hoz Neked az a hirdetés.

Ha egy 40ezres hirdetés 1 vevőt hoz, akkor 40ezer Ft-ba került Neked 1 vásárló.

Kicsit kisarkítva mondhatnám azt is, hogy most 40ezres ajándékokat osztogatsz az ügyfeleidnek.



1hirdetés = 40ezer Ft = 1ügyfél (vagy kevesebb)



Ennél szerintem olcsóbban is ?vehetsz? magadnak ügyfelet.



1ajándék = 400-4000Ft = 1ügyfél ( de garantáltan ennyi)



Ha például egy parfümön átlagosan 4000Ft az árrés, akkor csak megér minden potya vásárló egy 400Ft-os vázát, nem?





1db csavar mellé 4ezres ajándékot?



Mi történik, ha az ügyfél következő vásárlás alkalmával csak ?1db csavart? vesz?



Jó kérdés?



Kötheted az ajándékot néhány másik termékcsoporthoz, amelyre a vásárlódnak várhatóan szüksége lesz a közeljövőben.

Ha az ügyfeled vásárolt egy kanapét, akkor az ajándék kapcsolódjon fotelhez, dohányzóasztalhoz, stb.



Ha eladtál egy házimozi erősítőt, akkor mehet az ajándék hangfalak, Plazma TV és DVD lejátszó mellé.



Ha oktatással foglalkozol és az ügyfeled részt vett egy tanfolyamodon, akkor kapcsolódjon az ajándék ugyanennek a tanfolyamnak egy magasabb szintű változatához, vagy egy olyanhoz, melynek várhatóan szintén hasznát venné.



Legyen ott az ajándék gusztusos képe a kártyán, lássa, érezze, hogy kell neki az a gyönyörű ?olvasólámpa? és érezze, hogy ezért nem kell mást tennie, csak annyit, hogy Nálad vásárol ?fotelt? és nem a konkurenciánál.





Miért kell ajándék és miért nem elég csak kedvezményt adni?



A fenti példán látható kis váza nagyobb tételben, hozzávetőleg 300Ft-ért beszerezhető, viszont egy 300Ft-os kedvezmény önmagában már nevetségesen kicsi lenne, így aligha motiválna bárkit is.



Azért érdemes ajándékot adnod, mert látszólag nagyobb értéket adsz, másrészt mert az ajándék kézzel fogható, látható és, ha ott a képe a kártyán, akkor be akar menni érte a vásárló.

Ha nem akar bemenni érte, akkor pedig elajándékozhatja a kártyádat egy kollégájának.



Rendelhetsz nagy mennyiségben olyan ajándéknak szánt portékát, amelyek látszólag nagy értéket képviselnek, de beszerzési áruk szinte filléres nagyságrendű, vagy éppen ki is pucolhatod a raktárból a beragadt mütyüröket, és csinálhatsz ajándékot belőlük.



Ha előre rendelsz ilyesmit, akkor annak a fotóját már fel is rakhatod a kártyára.

Legyen a kép csábító, hogy lássa a vásárlód mi vár rá, érezze a késztetést, hogy újra vásároljon valamit és jöjjön vissza minél hamarabb az ajándék miatt.



Ne akarj céges tollakat, sapkákat, lufikat és pólókat ajándékba adni. Ezek már elveszítették vonzerejüket, mivel a legtöbb helyen ingyen osztogatják az ilyesmit.





Miért érdemes belevágnod?



? Mert így a hirdetésekkel ellentétben csak akkor kerül pénzbe egy ügyfél, ha már vásárolt is.

? Mert ez is egy módja annak, hogy ne engedd más céghez az ügyfeleidet.

? Mert javíthatod vele az eladási statisztikáidat.

? Mert az ügyfeleid szeretni fognak miatta.

? Mert, ha megvárod, hogy a konkurencia hamarabb meglássa benne a fantáziát, akkor is meg kell csinálnod, de már csak azért, hogy ne maradj le.

? Mert tőlünk nyugatra ez már nem újdonság,

? és mert a névjegykártya készítőd gyorsan megcsinálja?


Megosztás

Nincsenek hozzászólások!
Óra
Az én Profilom
név Név
Születés
email
MSN MSN
ICQ
ICQ
yahoo Yahoo
film
Film
zene Zene
könyv Könyv
Nap mondása
"A lehetőségek álruhája általában a kemény munka, ezért nem ismeri fel sok ember őket."
\Ann Landers\
Admin
Belépés
Legyen saját blogod !
Regisztráció
Jelenleg 274 Regisztrált Blog
Keresők
Reklám-Csere Kereső
Google
Blog Partner
Álom Rendezvényszervezés
HQ Web
Reklám-Csere
Randi START
Server Data Hosting
Webcim.info
Videók TOP


Hogyan hirdessünk az újságban?
marketing rss marketing sitemap marketing auto ping blogpipe
Buy Websites For Sale - Sell Domains

webcim.info Google Backlinks - SEO
Minden jog fenntartva - MIDNI 2005-2018 - internetes napló - blogger (problog)
professional pro blog - online free blogger - internetes napló - weblog - blogírás - video
ne egyszeri marketing vásárlásokra blog aki menni hogy azt visszahozhatod nálad konkurenciához vev blogger 337idet újabb már módszeresen vásárolt egyszer

Betöltési Idő : 0,046708 sec. Oldalletöltés :40181
pagepeeker