marketing blog, blogger - internetes napló

Marketing, reklám és

  Hogyan hirdessünk az újságban?

Naptár 2007. Augusztus 02.
« JúliusSzeptember »
H K Sz Cs P Sz V
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
< 2006 2007. Augusztus 2008 >
A blogon Keresés
Blog
A kiállítás legkisebb standja - a legtöbb ügyféllel
Utolsó bejegyzés: 2007.08.02. 14:03
Megtekintve: 9473
Komment (hozzászólás): 0
Blog TOP 20
1. Professional pro Blog 1552385
2. Playboys Blog 798146
3. Kárpátia Blog 334808
4. Balázs Pali Blog 243448
5. Márti Blog 221665
6. Kakashi Blog 214024
7. Ismerős Arcok Blog 182653
8. Krinya Blog 178993
9. Bon Jovi Blog 170127
10. Ossián Blog 163783
11. Edda Művek Blog 148430
12. Pokémon Go Blog 136513
13. Leona Blog 127826
14. Szabó Dávid Blog 127395
15. Republic együttes Blog 126164
16. Bikini együttes Blog 109284
17. Chrys Blog 106105
18. Kenny Blog 94176
19. kinga Blog 82921
20. Hello Blog 78177
 2007. Augusztus 02. 14:03  A kiállítás legkisebb standja - a legtöbb ügyféllel
Megtekintve 9473 .

A kiállítás legkisebb standja - a legtöbb ügyféllel

Marketing reklám és konkurencia...


Ha tetszett ez a cikk, akkor kattints a

fenti hivatkozásra és ott még több érdekességet  

fogsz találni ebben a témában.



Hogyan viheti haza
a kiállítás legkisebb standja
a legtöbb ügyfelet?

Szép kihívás, nem? Mégis pofon egyszerű megvalósítani, hiszen a konkurenseid gondolkodásmódja annyira messze áll a kiállítások eredményorientált megközelítésétől, hogy a cikk elolvasása után nyugodtan hátradőlhetsz és kezdheted dörzsölgetni a tenyered!

Használd ki konkurenseid rossz beidegződéseit és profitálj belőlük bőven!



Miért is járunk kiállítani az általános felfogás szerint?



"Azért, hogy megmutassuk leendő ügyfeleinknek cégünk hatalmas választékát, minőségi termékeit, valamint azért, hogy közelebb kerüljünk vevőinkhez."



"Mert muszáj nekünk is ott lenni, nehogy a konkurencia elvegye az érdeklődőket."



Ezek (a Te szerencsédre) nem a sikeres kiállítók gondolatai!



Egy kiállításról nem a legnagyobb, legerősebb, vagy legtehetősebb cégek szerzik meg a legtöbb ügyfelet, hanem a legügyesebbek.



Ha megkérdezném Tőled, milyen nagyobb kiskereskedelmi cégek vannak a saját szakterületeden, akkor biztosan sokáig tudnád sorolni a cégneveket!



Viszont, ha azt kérdezném Tőled, hogy milyen Kft-ktől lehet traktort venni, akkor szerintem egy céget sem tudnál megemlíteni, sőt talán egy traktor márkát se tudnál mondani!



Kár azt hinned, hogy az érdeklődőid ugyanúgy átlátják a piacodat, mint Te, aki nap, mint nap akaratlanul is ezzel foglalkozol...



Ha beállsz a kiállításon lézengő kíváncsi emberek közé és meghallgatod, miről beszélnek, a...



"hűű mekkora standdal van itt az XY Kft"

"alaposan kipakolt az XY márka!"



...típusú mondatokat garantáltan NEM fogod hallani.



Ezeket a mondatokat csak a szakmabeliek és csak a témával szorosan foglalkozók sütik el.



Könnyen hiheted azt, hogy egy kiállítást ilyen szemmel néznek az emberek, hiszen a kiállítás ideje alatt a kollégáid, a konkurenseidet ismerő törzsvásárlóid, viszonteladóid, szállítóid vesznek körül és így másról sem beszéltek, mint a többi kiállítóról.



Örülj neki, ha Te nem így gondolkodsz, mert ez már nagy előny a többiekkel szemben!





"hűű micsoda cuccok, de jó lenne nekünk is egy házimozi!"



Egy kiállítás az emberek 90 %-ában csak vágyat ébreszt, hogy maga is szerezzen egy hasonlót az ott kiállított termékek közül...



Hiába a rengeteg márkalogó, molinó, a céges erőfitogtatás, ha a látogatók döntő többsége csak kiállított műszaki csodákkal, újdonságokkal, magával a konkrét látnivalóval van elfoglalva.



Ez a többség csak arról álmodozik, milyen jó lenne az itt kiállítottakhoz [hasonló!!!] csodálatos terméket birtokolni.



Hogy a "csodálatos termék" milyen márkájú, vagy éppen melyik cégnél kapható, az ott a kiállítás helyszínén számukra teljesen lényegtelen!



Egy nem szakmabelinek annyi a látnivaló és érdekesség, hogy többre már képtelen odafigyelni.



Persze vannak olyan látogatók is, akik nem így gondolkodnak, de szerencsére ezek az emberek vannak kevesebben. Ettől függetlenül hamarosan azt is megtudod, milyen csellel szerezheted meg őket is!



Ha már tudod, hogy a vevők szempontjából nem számít mekkora kiállító vagy, akkor ezután nem a méretes kiállítási területre fogsz költeni, hanem a vevőszerzésre!



Így amíg a konkurenseid az értelmetlen erőfitogtatásra költenek, addig Te szép csöndben már kezdheted is becsomagolni és hazavinni az ügyfeleiket.



Hogyan?



Két módszert szeretnék mutatni Neked, melyeket külön-külön is használhatsz, de a legjobb, ha ágyúval lősz verébre és kombinálod a kettőt.



Az elsőt a méregdrága céges ajándékok (sapka, lufi, kulcstartó, nyakpánt, póló, matrica) helyett, vagy a kisebb kiállítási stand árán megspórolt pénzből tudod fedezni.



Csinálnod kell valamit, ami az érdeklődők számára az első helyet fogja elfoglalni a hazavitt szóróanyagok között és minden látogatónak már a bejáratnál a kezébe kell nyomnod!



Míg mások a kiállításon akarják megszerezni az ügyfeleket (teljesen feleslegesen), addig Te a hazavitt szóróanyaggal lazán fejre állíthatod az erőviszonyokat.



Ki kell használnod a kiállítás utáni érdeklődést, az otthoni katalógusnézegetést.

A hirtelen megnőtt kíváncsisággal feldobott labdát Neked kell lecsapnod!



Ha a látogatót megfogják, kíváncsivá teszik a kiállításon látottak, akkor mi lesz érték a számára?



Névjegykártya, tevékenységet felsoroló szórólap, matrica, katalógus, árlista, céges lufi, sapka, nyakpánt, kulcstartó, ezek mind-mind hasztalanok!



A látogató arra lesz kíváncsi, mit tud megvenni a pénzéből, számolgat és álmodozik.

Ami még fontosabb, tele lesz kérdésekkel, elkezdi érdekelni minden információ a témával kapcsolatban, persze elsőre semmiképpen sem az, hogy hol lehet ilyen termékeket kapni.



Csinálnod kell egy olyan színes katalógust, amelybe annyi terméket beraksz, amennyit csak tudsz, szépen rádekorált nagyméretű ÁRAKKAL!



Nem baj, ha nem akkorák a képek, mint egy multi katalógusában. Csak az a fontos, hogy sok termék legyen benne, áttekinthetően csoportosítva, ár szerint növekvő sorrendben Á-RAK-KAL, csak a fogyasztó szempontjából fontos és ÉRTHETŐ leírásokkal.



Ki kell szolgálnod a kíváncsiságát, a Te prosid legyen az, amin a legtöbb termék van (használja ezt otthon az álmodozáshoz), minden infót adj meg neki (árakat, képeket, segédletet a kiválasztáshoz?)



Érd el, hogy a Te anyagod legyen a kedvence és csak azzal foglalkozzon!



Hogy hogyan lehet egy katalógust ellenállhatatlanná tenni, arról még később fogok írni, addig is néhány jó tanács a tartalmat illetően:



Ha nincs benne ár, akkor hozzá se kezdj!
Pont az az előnyöd a konkurenseiddel szemben, hogy míg ők félnek árakat feltüntetni, addig Te jól láthatóan ?nagyképűen? nagy számokkal fogod a katalógusodban hirdetni az áraidat.



A nagy számok azt a benyomást keltik az érdeklődőben, hogy Te mered vállalni, sőt egyenesen már dicsekedsz az áraiddal, ezáltal ezek valószínűleg jó árak lesznek.

(emlékezz rá, hogy nem látják át a piacot úgy, mint Te)



Még egy indok az árak mellett: aki hazaviszi ezt a prosit és tovább epekedik a termékek iránt, az kényelmesen leül és elkezdi válogatni, melyik termék, milyen árban lenne neki a legmegfelelőbb. Nem az lesz a kedvenc prosija amelyikben nincs ár!





VESS BE MINDENT, AMI MEGGYŐZHETI, olyan trükköket, aminek nem tud majd ellenállni.
Egy ügyfél nem hisz jobban senkinek, mint egy másik ügyfélnek!



Éppen ezért legyenek ?ügyfeleink által legjobbnak ítélt/legtöbbet dicsért termékeink, vagy ügyfeleink kedvenc termékei? kategóriák.



Kérj elismerő idézeteket régi ügyfeleidtől, amelyben szaktudásod, munkád minőségének, számukra nyújtott előnyeit ecsetelik, vagy éppen megköszönik, és ezek legyenek ott jól láthatóan az anyagodban.

(A törzsvevőid közül biztosan sokan hálásak Neked csak nem mondják.)



Te akármit írhatsz egy termékről, az emberek nem hisznek az eladóknak, csak egy másik vevőnek, így ezt a helyzetet a javadra kell fordítanod.





A KATALÓGUS CÍME ADJA EL A KATALÓGUST!
Mivel az érdeklődők számára teljesen lényegtelen a céged neve, vagy a prosid címe, ezért legyen nagybetűvel a cím, az amire kíváncsiak az érdeklődőid.

Nem baj, ha nem céged nagyságát fejezi ki az újság címe. Pl.:



Íme az ügyfeleink által legtöbbet dicsért 100 bútor?







Használd ki a HIRTELEN MEGNŐTT kíváncsiságot?
Alapozz arra, hogy nem ért hozzá és Te legyél az, aki nem eladni, hanem segíteni fog neki.



Legyen ott nagybetűvel, jól láthatóan egy hasonló szöveg:







?Nehéz ennyi termék közül választani?

Nyugodtan támaszkodj a tapasztalataimra,

szívesen segítek eligazodni ennyi termék között.

Hívj akár most az xxx-xxx számon és kérdezz bátran!?






Tudod, mit teszel egy ilyen szöveggel?

Megsokszorozod a telefonos érdeklődőid számát, persze teljesen INGYEN.

Ha az érdeklődő felhívott, akkor beszélgess vele, segíts neki, magától is meg fogja majd kérdezni, hogy Te mit ajánlanál neki.



Ugye mennyivel másabb egy ilyen szöveg, mint a konkurenseid ?minőség és megbízhatóság ezt meg ezt csinálunk és árulunk? bla-bla szövege?



és itt kapcsolódik a képbe?



a 2. módszer, mellyel nem csak a laikusok csábíthatóak el?



A következő dolgot legalább annyira vagy még jobban kell hirdetned, mint a ?bestseller? termékedet.



Legyen a prosid legláthatóbb, legjobb, legészrevehetőbb helyén a:







Hasznát vennéd a?



TOP 10 hiba (számítógép/bútor/karóra/házimozi) vásárlás előtt



című tanulmányunknak?



Kíváncsi vagy, melyek a (termék) vásárlás buktatói?

Mi az, amibe beleszalad a gyanútlan vásárló?



Küldj egy e-mailt a valami@valami.hu címre és mi azonnal és teljesen INGYEN elküldjük Neked.






Egy ilyen tanulmányt nagyon gyorsan meg tudsz írni, hiszen nem kell mást beleírnod, mint azokat a jó tanácsokat, melyeket naponta adsz ügyfeleidnek.



Nem szabad reklámoznod egy ilyen írásban. Legjobb, ha pártatlan tanácsadóként márkák és cégek megnevezése nélkül szépen körbeírod mire vigyázzon.



Ezzel mindenféle öndicséret nélkül is a tudtára adod, hogy odafigyelsz rá és értesz a szakmádhoz.



Ebből egy hírlevél sorozatot is csinálhatsz, nem muszáj a top 10 hibát egyszerre kifejtened.



A fenti néhány érv mellett gondolom felesleges ecsetelnem, mekkora hasznot jelent, ha?



Te a kiállítás minden komolyabb érdeklődőjével közvetlenül e-mailen keresztül ápolgathatod a kapcsolatodat, amiből előbb-utóbb persze vásárlás lesz, legnagyobb eséllyel a Te üzletedben.



Ezért fontos, ha nem is készítesz prospektust árakkal, akkor is teljes erővel add el a ?TOP 10 hiba?? cikket, hiszen ez a legértékesebb termék Neked és a vevőidnek is!



Ha nincs prosid, csak tedd ezt a szórólapodra, fizess két diáknak, hogy a bejáratoknál mindenkinek kerüljön a kezébe az anyagodból.



Legyen ott jól olvashatóan a felirat a kiállított termékeiden, az üvegpolcon szemmagasságban, amely eladja a cikket:







Hasznát vennéd a?



TOP 10 hiba (számítógép/bútor/karóra/házimozi) vásárlás előtt



című tanulmányunknak?



Kíváncsi vagy melyek a (termék) vásárlás buktatói?

Mi az, amibe beleszalad a gyanútlan vásárló?



Most a kiállítás ideje alatt teljesen INGYEN megkaphatod!



Itt a standunkon megadhatod az e-mail címed és már küldjük is!






Egy dolgot ne felejts! Ne várd azt, hogy maguktól elvegyék az emberek az anyagaidat, két csinos diáklány a bejáratokhoz és mindenkinek a kezében legyen ott a ?vírus?



Megosztás

Nincsenek hozzászólások!
Óra
Az én Profilom
név Név
Születés
email
MSN MSN
ICQ
ICQ
yahoo Yahoo
film
Film
zene Zene
könyv Könyv
Nap mondása
"Ahol mindenki ugyanúgy gondolkodik, ott senki nem gondolkodik nagyon."
\Walter Lippmann\
Admin
Belépés
Legyen saját blogod !
Regisztráció
Jelenleg 274 Regisztrált Blog
Keresők
Reklám-Csere Kereső
Google
Blog Partner
Álom Rendezvényszervezés
HQ Web
Reklám-Csere
Randi START
Server Data Hosting
Webcim.info
Videók TOP


Hogyan hirdessünk az újságban?
marketing rss marketing sitemap marketing auto ping blogpipe
Buy Websites For Sale - Sell Domains

webcim.info Google Backlinks - SEO
Minden jog fenntartva - MIDNI 2005-2018 - internetes napló - blogger (problog)
professional pro blog - online free blogger - internetes napló - weblog - blogírás - video
ebben viheti fogsz legkisebb hazaa szép blogger talaacutelni toumlbb mégis eacutes nem hogyan blog standjaa eacuterdekesseacuteget legtöbb teacutemaacuteban marketing kiállítás

Betöltési Idő : 0,051055 sec. Oldalletöltés :34292
pagepeeker