marketing blog, blogger - internetes napló

Marketing, reklám és

  Hogyan hirdessünk az újságban?

Naptár 2007. Július 31.
« JúniusAugusztus »
H K Sz Cs P Sz V
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
< 2006 2007. Július 2008 >
A blogon Keresés
Blog
Újsághirdetés - hasznos tanácsok, érdekes ötletek
Utolsó bejegyzés: 2007.07.31. 13:51
Megtekintve: 10611
Komment (hozzászólás): 0
Blog TOP 20
1. Professional pro Blog 1568711
2. Playboys Blog 808487
3. Kárpátia Blog 365792
4. Balázs Pali Blog 260311
5. Kakashi Blog 242238
6. Márti Blog 232607
7. Ismerős Arcok Blog 199079
8. Krinya Blog 194001
9. Ossián Blog 193839
10. Bon Jovi Blog 179394
11. Edda Művek Blog 171867
12. Pokémon Go Blog 157382
13. Republic együttes Blog 154299
14. Leona Blog 140744
15. Szabó Dávid Blog 133334
16. Bikini együttes Blog 128707
17. Chrys Blog 118869
18. Kenny Blog 104557
19. kinga Blog 93278
20. Hello Blog 88041
 2007. Július 31. 13:51  Újsághirdetés - hasznos tanácsok, érdekes ötletek
Megtekintve 10611 .

Újsághirdetés - hasznos tanácsok, érdekes ötletek

Marketing reklám és konkurencia...


Ha tetszett ez a cikk, akkor kattints a

fenti hivatkozásra és ott még több érdekességet  

fogsz találni ebben a témában.



Újsághirdetések, amelyek mágnesként vonzzák a tekinteteket...

Ott a hirdetésed az újságban, lehet hogy többet ígérsz szavakkal, lehet jobb áraid is vannak, de el kell érned, hogy a Te hirdetésed mindenkinél előbb ragadja meg a tekinteteket.


Vannak ügyfeleim, akiknek bőven hoz érdeklődőket ez a hirdetési forma, ezért íme néhány tipp, amelyekkel a szemeket, az oldalon lévő konkurens hirdetésekről azonnal sajátodra irányíthatod. Ha a tekinteteket már megszerezted, akkor már a nehezén túl vagy, mert nem fognak átsiklani a hirdetésed felett, hanem el fogják olvasni.






A szemed azokra a hirdetésekre ugrik, ahonnan visszanéz rád valaki?



Próbáld ki, fogj egy Szuperinfót, és nézd meg minden oldalon melyik hirdetésre pillantasz leghamarabb.



Legyen az egy érdekes, szép, csúnya, vagy akár egy bamba arc, ha rád néz, akkor Te ösztönösen vissza fogsz nézni rá.





Egy hasznos kis kitérő:

(ha nem akarod, akkor ne olvasd el)

Több szempontból is érdemes egy ?kamerába nézőt? tenned a hirdetéseidbe?



A hirdetés ettől kezdve nem lesz falra hányt borsó: Reklámoknál alapvető szempont, hogy a hirdetésnek legyen feladója. Ne csak egy oda dobott, levegőből érkezett szöveg díszelegjen a hirdetésben, hanem álljon ott egy személy, akit az olvasók feladóként azonosítanak, ezáltal könnyebben befogadják az üzenetet.



Legyen az embered az azonosulásra felkínált minta: Könnyebben ráveheted az ügyfeleidet vásárlásra, ha megcsillantod a terméked ideális és boldog felhasználóját. Tudat alatt ezzel azt sugallod, hogy a termék használatával a vásárlód is egy ilyen ideális és boldog ember lesz.



Nem kell ezzel feltétlenül egyetértened, ez csak pszichológia, ha tetszik, ha nem egyszerűen így működünk és gyakran ezek miatt is vásárolunk.



Az emberek nem hisznek az eladóknak, egy másik vásárlónak viszont annál inkább:

Legyen ez az azonosulásra felkínált minta a Te ideális, boldog és elégedett vásárlód, aki áradozik a terméked kapcsán szerzett előnyökről és örökre megoldott problémákról. Neki ?még ha csak egy kép is - jobban el fogják ezt hinni, mint Neked, aki szerintük csak a pénzükre pályázik.





A szőke bombázó nagy szemekkel, automatikusan megragadja a tekinteteket?



Néha kell egy kis merészség, lehet, hogy nem fog azonnal tetszeni Neked az ötlet, de vigasztaljon az a tény, hogy ez a trükk működik, és valószínűleg a konkurenciád sem fog könnyen ráharapni.



Hogy a férfiaknál beválik-e ez a ?szemmágnes? afelől nincs kétség, de hogy a hölgyek mit szólnak hozzá?

Semmit? Az ő szemük is automatikusan megakad egy ilyen képen.



Most mondhatod azt, hogy: Rendben van de, hogyan lehet egy ilyen képet az oktatáshoz, a bútorhoz, a számítógéphez, vagy az ingatlanügynökséghez kapcsolni?



Nos, a képet és a terméket összekapcsoló szöveget már nem nehéz kitalálni, a lényeg az, hogy ezzel a trükkel máris a Te hirdetésedet olvassák és nem konkurenciáét.





A kevesebbel többre juthatsz?



Egy újsághirdetésben nem nyomhatsz le azonnal mindent az olvasó torkán. A hosszú felsorolás és a sok szöveg automatikusan beleviszi a hirdetésedet a tömegbe.



Ha már nagyobb méretet vásárolsz, akkor ne arra használd, hogy mindent beleírj, hanem ragadd meg az üresség adta lehetőséget a tarka tömegből való kiugráshoz.



Egy pár jól megfogalmazott sor nagyobb hatást hozhat bármilyen bő lére eresztett szövegnél. Nem beszélve arról, hogy nem tudsz minden vásárlókban felmerülő kérdést egy hirdetésnyi felületen megválaszolni. Legyen a szöveged célja egy azonnali hívás, vagy egy gyors kapcsolatfelvétel, ahol egy személyes beszélgetés során már jobban befolyásolhatod az érdeklődőidet.



Hogyan szerezhetsz szakmát mindenkinél gyorsabban?

Kérdezd meg és elmondom?

(Telefonszám)





?termék? vásárláson gondolkodsz?

Kérd ki egy segítőkész kollégánk véleményét?

(Telefonszám)





Bútorvásárláson gondolkodsz?

Nem is gondolnád milyen veszélyes

buktatókat tartogathat egy bútorvásárlás.



Itt egy 10es lista a leggyakoribb hibákról:

www.valami.hu





Kár erőltetned a visszafogott céges színeket, a cél érdekében inkább világíts és rikíts!



Egy újsághirdetés is verseny, itt viszont nem csak a jelenlét, hanem a győzelem a fontos.



Miért használnád a céged színeit, ha az elsődleges szempontod a figyelemfelkeltés és nem a ?jelenlét?.



A neonzöld, a magenta (T-com) és más színek világító árnyalatai, vagy az erős világító színátmenetek, pl. a citromsárgától a narancssárgáig terjedő, vonzzák a tekinteteket. Egyszerűen csak arra kell ügyelned, hogy olyan világító színeket használj, amelyet senki más nem.





A hirdetés nem lehet fejjel lefele az újságban?



Miért tiltaná bárki, hogy fejjel lefele legyen a hirdetésed?

Csak próbáld ki, a szemed azonnal ki fogja szúrni a tömegből az ilyen szokatlanul elhelyezett hirdetést.



Lehet, hogy meg kell fordítania az olvasónak az újságot, vagy ha erre lusta, akkor fordítva is elolvassa?



?érdekes, de már megint ott tartunk, hogy a Te hirdetésedet olvassák a többi 40 közül.





Ne változtass!



Az emberek többsége nem fog egy hirdetés hatására mindent eldobni, ennyitől még nem fognak rohanni hozzád vásárolni.



Ha jól felismerhető, könnyen megjegyezhető, feltűnő és trükkös hirdetésed van, akkor azt ne változtatgasd.

Had vonuljon csak be az emlékezetekbe a

?bambafejes, világító narancssárga, fejjel lefelé álló? hirdetés, ami állandóan az X problémát firtatja, és erre kínálja a megoldást.



Az embereknek valami miatt meg kell jegyezniük a hirdetésedet.

Ha egyszer csak érinti őket a probléma, amit a hirdetéseidben sulykolsz már régóta, akkor legyen valami, ami egyből beugrik és legyen mit kikeresniük az újságból.



A kevesebb pénzkidobás érdekében mindenesetre érdemes erre törekedni?



Tapasztalni fogod, hogy néhány apró módosítás is rengeteg új ügyfelet hozhat.

Lógj ki a sorból, kapd el a tekinteteket, és ne adj esélyt senkinek, hogy máshova menjen

linknévlinknévlinknévlinknévlinknév
Megosztás

Nincsenek hozzászólások!
Óra
Az én Profilom
név Név
Születés
email
MSN MSN
ICQ
ICQ
yahoo Yahoo
film
Film
zene Zene
könyv Könyv
Nap mondása
"Ahol mindenki ugyanúgy gondolkodik, ott senki nem gondolkodik nagyon."
\Walter Lippmann\
Admin
Belépés
Legyen saját blogod !
Regisztráció
Jelenleg 274 Regisztrált Blog
Keresők
Reklám-Csere Kereső
Google
Blog Partner
Álom Rendezvényszervezés
HQ Web
Reklám-Csere
Randi START
Server Data Hosting
Webcim.info
Videók TOP


Hogyan hirdessünk az újságban?
marketing rss marketing sitemap marketing auto ping blogpipe
Buy Websites For Sale - Sell Domains

webcim.info Google Backlinks - SEO
Minden jog fenntartva - MIDNI 2005-2018 - internetes napló - blogger (problog)
professional pro blog - online free blogger - internetes napló - weblog - blogírás - video
ebben hirdetésed újságban meacuteg mágnesként blogger újsághirdetések eacutes fogsz eacuterdekesseacuteget marketing toumlbb blog teacutemaacuteban vonzzák talaacutelni ott amelyek kattints tekinteteket

Betöltési Idő : 0,044983 sec. Oldalletöltés :39353
pagepeeker